OMCollective krijgt nieuw merkverhaal

In 10 jaar tijd is de digitale markt sterk veranderd en geëvolueerd. OMcollectiveheeft die verandering en vernieuwing niet aan zich laten voorbij gaan en stelt daarom het uitgebreidere dienstenaanbod en vernieuwde merkverhaal voor: OMcollective, your digital move.
Klanten worden vanuit verschillende hoeken uitgedaagd zichzelf opnieuw uit te vinden, zowel qua merkstrategie als op het vlak van communicatie, klantencontact en consumentenverwachtingen. Budgetten verschuiven in grote volumes naar online en worden hierbij verdeeld over een veelheid aan touchpoints. Dit efficiënt organiseren vereist de kennis van diverse digital experts en inzet van geavanceerde tools. OMcollective is geëvolueerd tot een partner die de juiste oplossing wil bieden voor elk marketing- en digitaal vraagstuk van haar klanten. De focus ligt bij OMcollective op marketing, strategie, creatie en consultancy. Dat doet het bureau via organische groei, zonder fusies, overnames of externe investeerders, onderstreept CEO Michel De Baer.Het bureau zet in op de uitbouw van het eigen team waardoor het nieuwe services van binnenuit kan uitwerken tot volwaardige business units. Zo werd het consultancyluik in januari 2018 opgestart onder de noemer OMCareers. Intussen is het bij de klant inzetten van digitale en marcom profielen een vitaal onderdeel geworden van de hele business en wordt dit vanaf heden bij OMcollective ondergebracht. Dit leidt niet alleen tot een sterker geheel, maar ook tot een duidelijkere propositie voor alle klanten: één merk met meer slagkracht.OMcollective werkt vandaag samen met +150 klanten van diverse groottes in retail, automotive, finance, de bouwsector, dienstverleners, travel & tourism, e-commere, energie, etc. Op twee jaar tijd is het team van OMcollective verdubbeld. Een nieuwe sprong voor de organisatie die net haar 10-jarig bestaan viert. En de goesting om verder te groeien is groot, zo luidt het. OMcollective heeft de voorbije jaren z'n strepen verdiend in performance marketing.
De dienstverlening is gaandeweg uitgebreid met naast een reeks praktische zaken zoals copywriting, grafische vormgeving, brand awareness campagnes, UX en conversie-optimalisatie trajecten, videomarketing en motion design, ook een aantal strategische services zoals employer branding, digital marketing maturity audits, en bijhorende digital acceleration programs. Daarnaast kan OMcollective putten uit een grote database aan gespecialiseerde consultants in marcom, digital en project management.
OMcollective werd op 1 oktober 2009 opgericht door Michel De Baer, CEO van OMcollective. In 10 jaar tijd groeide het digital marketingbedrijf uit tot een agency met 60 medewerkers en werd het management aangevuld met Pieter Verbeke(COO) en Yannick De Smedt(managing director). Tot de klantenportefeuille behoren namen als Allianz, Europabank, Het Poetsbureau, Torfs, Brooklyn, Laperre, Belisol, Renson, NN, Jaguar Land Rover, Wolters Kluwer, Collishop, Niko, Lidl, De Lijn, bpost enYves Rocher.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]