OMCollective ondersteunt Give a Nudge

Communication / Marketing / News

give a nudgeOnline marketingbureau OMCollective ondersteunt Give a Nudge, een app waarbij je je partner, familie of vrienden een uitdaging schenkt. Give a Nudge stimuleert mensen om hun dromen, voornemens en ambities waar te maken in 5 eenvoudige stappen. OMCollective helpt Give a Nudge met de online marketingstrategie en het online op de kaart zetten van de site en de app. Michel De Baer, CEO OMCollective: “Give a Nudge is niet zomaar de zoveelste cadeaubon zoals er al in heel veel verschillende vormen bestaan. Toen Give a Nudge kwam aankloppen om het concept mee in de markt te zetten, was ik helemaal overtuigd. Je kiest voor een originele uitdaging die perfect bij de ontvanger past en op die manier help je mensen hun dromen en ambities waarmaken. Een mooie filosofie waar we als OMCollective heel erg achter staan. Vandaar dat ik mee in het bedrijf gestapt ben en de online marketing-expertise van OMCollective ook in dit concept kan toepassen. We hebben de site en de app geoptimaliseerd op vlak van usability en UX en bepaalden daarnaast mee de strategie voor de lancering van de app. In de toekomst worden nog verdere optimalisaties uitgevoerd.”

Daarnaast werkt Give a Nudge ook nog samen met A.S.Adventure, ICI PARIS XL, Het Wijnhuis, ZEB, Zalando, SurpriseFactory, fonQ, TUI, TUIfly en Kinepolis. Het concept steunt niet alleen de uitgedaagde, maar ook heel wat hulpbehoevenden in de maatschappij hebben dat extra duwtje in de rug nodig. Zo steunt Give a Nudge zeven goede doelen in België:  Child Focus, Stichting Tegen Kanker, Make-A-Wish, Mercy Ships, SOS Kinderdorpen, Rode Kruis-Vlaanderen en To Walk Again.

Sinds vrijdag 22 september kan je Give a Nudge gratis via de website www.giveanudge.com, via Google Play (voor Android-gebruikers) of via iOS (voor Apple-gebruikers) downloaden.