Omdat elke media-strategie uniek is...

Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella en Blue 449 een stap verder. Nutella lanceert onder het motto “Omdat elk mens uniek is” 850.000 potten die er allemaal verschillend uitzien. Blue 449 is verantwoordelijk voor de media strategie die awareness beoogt rond deze unieke potten in combinatie met een tactische ondersteuning van een unieke visuele ervaring op de website www.nutellauniekzoalsjij.be. De gebruikte media zijn TV, OOH, digitale schermen in het straatbeeld en shopping malls, bumper ads op Youtube en posts/stories op Facebook en Instagram.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]