Onlyhumans bouwt slim met Easykit

Crea / News

Easykit en Onlyhumans blikken tevreden terug op een productieve samenwerking. Het merk achter de slimme zelfbouwpakketten met zelfbouwcoach vroeg een campagne die het Easykit-product duidelijker in de markt zette. Dankzij smart production creëerde het agency samen met Reddust-Helsinki een radio- en videocampagne, die op alle kanalen inzetbaar is.

De doelstellingen van de campagne waren niet alleen de boodschap duidelijker verspreiden, Easykit wilde zich ook specifiek tot de jonge, slimme zelfbouwers richten. Zo ontstond de Easykit-coach, een potige kerel met verstand van zelfbouw, talent voor coachen en ... gevoel voor humor. De campagne is sinds begin oktober te zien op verschillende digitale kanalen en te beluisteren op de radiozenders van DPG Media en Var. Smart production als antwoord op groeiend aanbod advertentiekanalenProductiebudgetten groeien helaas niet evenredig mee met het stijgende aanbod aan mediakanalen waarop merken kunnen adverteren. Onlyhumans zette daarom volop in opsmart production: tijdens de shoot van de videocampagne werd rekening gehouden met de nodige formaten en schoot een fotograaf kwalitatieve, multi-inzetbare beelden. De efficiënte werkwijze leverde een handige beeldbank op voor de overige communicatie van Easykit, zoals brochures, social posts en affiches.