Onlyhumans brengt ode aan universeel rijplezier van Suzuki

Compleet uitgerust, mee met z’n tijd en puur rijplezier. De nieuwe Suzuki Swift verkoopt zichzelf haast. Maar om zowel trouwe fans als een iets jongere doelgroep te bereiken, vroeg Suzuki Onlyhumans om hulp.
So Swift: een auto die echt álles heeft
Onlyhumans ging op zoek naar wat iederéén belangrijk vindt aan een wagen: uitrusting, innovatie en fun. Die thema's sluiten naadloos aan bij de nieuwe globale positionering van Suzuki: fun included. De nieuwe Suzuki Swift heeft dan ook alles in huis wat de doelgroep zoekt.
Sterke campagne met stopping power
So Swift is een lanceringscampagne met een opvallende visuele stijl voor de nodige stopping power. De advertenties op (digital) tv en social media focussen expliciet op de jongere doelgroep, zonder de trouwe Suzuki-fans te vergeten. Met dit lifestyle-concept toont Onlyhumans dat deze wagen alles biedt wat bestuurders zoeken: van uitrusting over innovatie tot rijcomfort. Zo promoot het creatieve agency niet alleen het nieuwste Swift-model, het brengt er ook een ode mee aan universeel rijplezier.
Credits:
Agency: Onlyhumans (62MILES)
Brand: Suzuki
Client: Karolien Deben
Strategic direction: Pieterjan Van Wyngene
Creative direction: Alessandro Segatta
Content creation: Andras Vleminckx, Brent Dielen, Eline Stevens, Harm De Gruyter, Davy Van Lijsebeth Account team: Anthony Van Trier, Cloë Meylemans
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]