ACC en Custo organiseren voor de zevende keer de Best of Content Awards en kunnen daarbij een beroep doen op een bijzonder toegewijde Jury van twintig opdrachtgevers uit de Content Marketing-wereld. Zij hebben zich online uitgesproken over maar liefst 102 Content Marketingcases en -Craftsmanship inzendingen.
De Jury was duidelijk onder de indruk, want 84 entries haalden de shortlist: 28 in de categorieën Content Marketing en 56 in Content Craftsmanship. De Juryleden hakken de knoop door tijdens de live jurydag op 15 oktober in de ACC kantoren in Zaventem.
Daarbij valt op dat vooral Happiness en OnlyHumans het meeste kans maken om in de prijzen te vallen, met allebei acht shortlists. HeadOffice en Hotel Bonka zijn de runner-ups met elk zes geshortliste inzendingen. In totaal maken dertig bureaus kans op een felbegeerde BOCA 2024 Award.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vind je op www.bestofawards.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]