Ontdek de ad geniuses in THE BOOK 2016

 In tijden van digitalisering en zelfs met een nieuwe website voor Creative Belgium, wil de organisatie toch meer dan ooit de makers, de teams en de merken van de bekroonde campagnes laten schitteren in een sterke editie van THE BOOK 2016.
In tijden van digitalisering en zelfs met een nieuwe website voor Creative Belgium, wil de organisatie toch meer dan ooit de makers, de teams en de merken van de bekroonde campagnes laten schitteren in een sterke editie van THE BOOK 2016.
Het boek bevat een mooi overzicht van het beste werk uit 2015 op basis van de Creative Belgium Awards. Van design tot craft, van film to radio, van direct tot integrated. Het boek wordt gelanceerd op 15 september tijdens de Creative Belgium Directors Lounge. Noot: alle leden van creative Belgium krijgen het boek gratis en worden gevraagd dit op 15 september af te halen. Niet-leden kunnen die avond het boek kopen aan een lanceringsprijs van 19,99 euro.
The Book 2016 is uitgegeven door LannooCampus en te koop in een selectie boehandels, alsook op de webshop van Lannoo Prijs: 29;99 euro.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


