Ontdek de ad geniuses in THE BOOK 2016

In tijden van digitalisering en zelfs met een nieuwe website voor Creative Belgium, wil de organisatie toch meer dan ooit de makers, de teams en de merken van de bekroonde campagnes laten schitteren in een sterke editie van THE BOOK 2016.
Het boek bevat een mooi overzicht van het beste werk uit 2015 op basis van de Creative Belgium Awards. Van design tot craft, van film to radio, van direct tot integrated. Het boek wordt gelanceerd op 15 september tijdens de Creative Belgium Directors Lounge. Noot: alle leden van creative Belgium krijgen het boek gratis en worden gevraagd dit op 15 september af te halen. Niet-leden kunnen die avond het boek kopen aan een lanceringsprijs van 19,99 euro.
The Book 2016 is uitgegeven door LannooCampus en te koop in een selectie boehandels, alsook op de webshop van Lannoo Prijs: 29;99 euro.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]