In tijden van digitalisering en zelfs met een nieuwe website voor Creative Belgium, wil de organisatie toch meer dan ooit de makers, de teams en de merken van de bekroonde campagnes laten schitteren in een sterke editie van THE BOOK 2016.
Het boek bevat een mooi overzicht van het beste werk uit 2015 op basis van de Creative Belgium Awards. Van design tot craft, van film to radio, van direct tot integrated. Het boek wordt gelanceerd op 15 september tijdens de Creative Belgium Directors Lounge. Noot: alle leden van creative Belgium krijgen het boek gratis en worden gevraagd dit op 15 september af te halen. Niet-leden kunnen die avond het boek kopen aan een lanceringsprijs van 19,99 euro.
The Book 2016 is uitgegeven door LannooCampus en te koop in een selectie boehandels, alsook op de webshop van Lannoo Prijs: 29;99 euro.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]