Eurobest organiseert elk jaar een driedaags festival om creatief Europa in de kijker te zetten. Dit jaar vindt het festival plaats in Rome, van 30 november tot 2 december.
Het programma dit jaar moet de verbeelding prikkelen, toont nieuwe manieren van werken en ontrafelt de nieuwste trends uit de creatieve industrie. Sessies rond het succes van gifs, het verlies aan humor, waarom 'human brands' een slecht idee zijn en nationale identiteit als marketing tool zijn slechts enkelen uit het gevarieerde aanbod.
Het volledige programma en een lijst van alle sprekers vindt u op de website van Eurobest.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]