In 2020 is het voor de meesten nergens beter dan thuis. Dat zal de wereld van de bouw ongetwijfeld geweten hebben. Dit had ook een lichte weerslag op Batibouw, maar de mensen hebben de crisis aangegrepen om hun interieur te herschikken, waardoor de sector toch aan het werk kon blijven. Ook Facq heeft besloten de zaken aan te pakken met de lancering van zijn ondertussen bekend geworden jaarlijkse oktoberactie. Met dit jaar onweerstaanbare condities op alle badkamermeubels en -accessoires. Voor dit vermaarde Belgische merk is het begin van de herfst de gelegenheid bij uitstek om nieuwigheden en toekomstige tendenzen voor te stellen, tegen uiterst voordelige prijzen bovendien. Om deze actie aan te kondigen, heeft Facq opnieuw een beroep gedaan op zijn bureau Tramway21. Resultaat: een ludieke campagne op de radio en in de geschreven en de digitale pers, met in de hoofdrol de Belg die niet kan weerstaan aan het onweerstaanbare design dat Facq aanbiedt. Meteen ook het bewijs dat een vleugje lichtheid vandaag meer dan welkom is.
Credits
Client: Facq
Contact: Pascale Curias
Agency: Tramway21
Project Leader: Thierry Goemanne
Strategy: Madeleine Leclercq
Creation: Sophie Norman, Dirk De Smet, François Daubresse Graphical Artwork: Shanti Botman
lmages Production: Tom Joye
Radio Production: Nicolas Vandooren
TV Production: Emeline Fouya
Digital Production: Hichem Yacia
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]