Ook dit najaar ligt de wereld weer aan je voeten met Torfs en LDV United

Het schooljaar is weer begonnen, iedereen is terug aan het werk. Een belangrijk moment waarop Torfs en LDV United willen benadrukken dat de wereld aan ieders voeten ligt. Hoog tijd dus voor nieuwe creatie. En ook in de nieuwe campagne vonden ze het bij LDV belangrijk om de nadruk te leggen op het zelfvertrouwen dat een goed paar schoenen je kan geven. Voor een compleet nieuwe coupe kiezen, die ene jongen mee op date vragen of gewoon eens durven gaan voor die zotte kermisattractie? Dat doe je met Torfs aan je zijde.
Het videowerk is opnieuw van de hand van Directors duo Daniil Lavrovski & Kamiel Doens en werd geproduceerd door Bounce Rocks. Visueel is de campagne dus duidelijk een voortzetting van de lanceringscampagne. De video’s zullen te zien zijn op tv en online. Maar ook op straat zul je de beelden van de nieuwe campagne tegenkomen.
Credits
Client: Torfs
Contact: Lise Conix, Lien van Hoorebeke, Helen Conickx, Kim De Geest
Agency: LDV United
Account team: Tim Janssens, Lotte van Heddegem, Yaël De Wit
Creative director : Dries De bruyn
Creative leads: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans
Creative team: Manon Penné, Vivienne Mak
Strategic Director: Floris Adriaenssens
Strategic Planner: Frieke Trompet
Video/Photo Production: Bounce Rocks
Directors: Daniil Lavrovski, Kamiel Doens
Audio Production: Sonhouse
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]