Dubbele nationaliteiten zijn hot. De Rode Duivels gaan voor een Duitse Italiaan, Liquid kiest voor een Nieuw-Zeelandse Belg. Logisch dus dat Geert Keyaerts als nieuwe managing director de dingen upside down durft benaderen. Hij heeft dan ook een lang track record in de Belgische en Nieuw-Zeelandse reclamewereld, zowel aan agency- als klantenzijde.
Meedenken (én meeleven) met de klant staat voor Geert Keyaerts én zijn nieuwe team centraal. Bij Liquid coacht hij de ideale mix van tonnen ervaring en pakken jong geweld. Liquid? Dat is een diverse groep van onderlegde professionals die creativiteit ten dienste stellen van businessresultaten… mét de Q van kwaliteit, zo luidt het: "20 agency life die hards die er elke dag opnieuw staan. Om klanten te verrijken met vernieuwende inzichten en verrassende perspectieven." Liquid maakt deel uit van Supergood, een groep van bedrijven die als aligned partner inzetten op de (digitale) groei van klanten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]