Ook Proximus maakt schoon schip met 15%

Proximus Skynet Advertising schaft met ingang van 1 januari 2017 de bureaucommissie van 15% af. Hiermee sluit de reclameregie zich aan bij de wens van de markt voor een transparant tariefbeleid. "De afschaffing van de bureaucommissie zal weerspiegeld worden in de algemene commerciële voorwaarden, die van toepassing zijn op de bruto prijzen. Het netto gefactureerde bedrag wordt als dusdanig niet beïnvloed. Deze stap laat adverteerders toe om een veel klaardere kijk te krijgen op de return op hun investering ten opzichte van de netto gefactureerde bedragen," zo meldt de regie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]