Proximus Skynet Advertising schaft met ingang van 1 januari 2017 de bureaucommissie van 15% af. Hiermee sluit de reclameregie zich aan bij de wens van de markt voor een transparant tariefbeleid. "De afschaffing van de bureaucommissie zal weerspiegeld worden in de algemene commerciële voorwaarden, die van toepassing zijn op de bruto prijzen. Het netto gefactureerde bedrag wordt als dusdanig niet beïnvloed. Deze stap laat adverteerders toe om een veel klaardere kijk te krijgen op de return op hun investering ten opzichte van de netto gefactureerde bedragen," zo meldt de regie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]