
Toerisme Oostende heeft de kaap van 50.000 likes op Facebook genomen. Dat vindt de dienst dan ook een reden om te vieren. Oostende profileert zich als één van de bekendste en hipste badsteden aan de Belgische kust en wilde dat ook via Facebook aan de hele wereld laten weten. Om al hun trouwe fans te bedanken, bedacht Toerisme Oostende een gigantische stunt: likers maakten kans een volledig hotel winnen voor één nacht.

Blijkbaar maken u en ik kans voor dat hotel. Daarvoor liket u de Facebookpagina van Visit Oostende of surft u naar deze link. De wedstrijd loopt nog tot en met 8 september.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





