Oostende stunt en geeft hotel weg

Toerisme Oostende heeft de kaap van 50.000 likes op Facebook genomen. Dat vindt de dienst dan ook een reden om te vieren. Oostende profileert zich als één van de bekendste en hipste badsteden aan de Belgische kust en wilde dat ook via Facebook aan de hele wereld laten weten. Om al hun trouwe fans te bedanken, bedacht Toerisme Oostende een gigantische stunt: likers maakten kans een volledig hotel winnen voor één nacht.
Blijkbaar maken u en ik kans voor dat hotel. Daarvoor liket u de Facebookpagina van Visit Oostende of surft u naar deze link. De wedstrijd loopt nog tot en met 8 september.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]