Qatar Airways lanceert een baanbrekende wereldwijde reclamecampagne, 'AI Adventure', waarbij de klant centraal staat. Met behulp van geavanceerde AI-technologie kunnen deelnemers zichzelf letterlijk in de spot plaatsen en zo de ster van het verhaal worden.
De innovatieve campagne biedt kijkers de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende scènes. Dankzij de verfijnde AI-technologie worden de personages aangepast aan de uiterlijke kenmerken van de deelnemer, zoals gezichtsstructuur en huidskleur, waardoor een levensechte representatie ontstaat. Wil je zelf deel uitmaken van dit emotionele AI-avontuur? Ga dan naar flyqatar.com.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]