Orbit by PUB: Alexandre Helson (Maison Dandoy) en koekjes die de toekomst vormgeven

Wat als een gewoon koekje zou kunnen bijdragen aan het bouwen van een wenselijkere toekomst? Alexandre Helson, co-CEO van Maison Dandoy, nodigt je uit om de rol van bedrijven te herdenken door de lens van erfgoed, regeneratie en poëzie.
Alexandre Helson zal op het podium van Orbit by PUB tijdens het BAM Marketing Congress (4 en 5 december) laten zien hoe dit Belgische familiebedrijf, opgericht in 1829, traditie combineert met ecologische betrokkenheid. Van het herstellen van bodems en ecosystemen tot het doorgeven van momenten van plezier, zorg en creativiteit: zijn koekjes worden symbolen van verantwoordelijkheid en van verbondenheid tussen generaties.
Een sessie die je niet mag missen als marketingprofessional en die laat zien hoe erfgoed, impact en verbeeldingskracht samen kunnen komen om de relatie met zowel consument als planeet opnieuw vorm te geven, koekje voor koekje.
đïž Abonnees van PUBNews genieten van een voordelig tarief voor het congres!
Orbit by PUB xp 2025 wordt ondersteund door Ngroup en Fairtrade.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





