Orbit by PUB: Olivier François (Too Good To Go) over marketing voor een missiegedreven merk

Op 4 en 5 december tijdens het BAM Marketing Congress spreekt Olivier François, associate director of marketing North Europe bij Too Good To Go, op het Orbit by PUB-podium. Hij geeft er een inspirerende keynote: “Marketing a purpose-driven brand.”
Too Good To Go is opgericht met een duidelijke missie: iedereen helpen om voedselverspilling tegen te gaan. In een paar jaar tijd groeide het platform uit tot een wereldwijde beweging. Het concept is simpel maar krachtig: onverkochte producten uit winkels en restaurants redden en een tweede leven geven. Maar hoe vertaal je zo’n missie naar een effectieve marketingstrategie?
Olivier François laat op het podium zien hoe purpose bij Too Good To Go in alles verweven zit. Marketing draait hier niet alleen om het promoten van een app; het onderwijst, inspireert en zet aan tot verandering. Dat vraagt creativiteit, consistentie en overtuiging op alle niveaus.
Met internationale ervaring bij bedrijven als Lenovo, Motorola, HP en Panasonic kwam Olivier François bij Too Good To Go om impact en prestaties te combineren. Vandaag stuurt hij de marketingstrategie voor Noord-Europa aan en werkt hij eraan om de perceptie van voedselverspilling te veranderen, van bewustwording naar concrete actie.
Door boeiende campagnes en inspirerende partnerschappen laat Too Good To Go zien dat een merk zowel effectief als maatschappelijk betrokken kan zijn. Olivier François deelt concrete inzichten over hoe zijn team een purpose omzet in groei en betrokkenheid, zonder de kernvisie van een wereld zonder voedselverspilling uit het oog te verliezen.
Een must voor alle marketingprofessionals die willen weten hoe waarden, impact en resultaat hand in hand kunnen gaan in een missiegedreven merk.
Abonnees van PUBNews profiteren van een voordeeltarief voor het congres!
Orbit by PUB xp 2025 wordt ondersteund door Ngroup en Fairtrade.
Ontdek de spreker en schrijf je in!

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





