Veel winkels lagen er troosteloos leeg bij, maar de supermarkten deden het, zoals verwacht, enorm goed in de paalperiode van dit jaar. Nielsen publiceerde enkele cijfers die dat duidelijk maken. In de week die eindigde op 12 april steeg de omzet met 23,5% op jaarbasis, mede omdat de Belgen thuis de paasvakantie vierden. De omzet van de supermarkten en buurtwinkels lag 59 miljoen euro hoger dan in dezelfde week in 2019 en 10% hoger dan de paasweek in 2019 (week 16).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]