Veel winkels lagen er troosteloos leeg bij, maar de supermarkten deden het, zoals verwacht, enorm goed in de paalperiode van dit jaar. Nielsen publiceerde enkele cijfers die dat duidelijk maken. In de week die eindigde op 12 april steeg de omzet met 23,5% op jaarbasis, mede omdat de Belgen thuis de paasvakantie vierden. De omzet van de supermarkten en buurtwinkels lag 59 miljoen euro hoger dan in dezelfde week in 2019 en 10% hoger dan de paasweek in 2019 (week 16).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]