Op zaterdag 6 juli zullen de ogen van de hele wereld op Brussel gericht zijn, want na 61 jaar ligt de ‘Grand Départ’ van ’s werelds meest mythische wielerwedstrijd opnieuw in onze hoofdstad. De elite van de wielerprofs zal er die dag de start nemen van de 106e editie van de Tour de France. Met hen duizenden fans, gasten en genodigden en nog eens miljoenen kijkers thuis. De uitwerking, technische coördinatie en implementatie van de verschillende VIP-dorpen en de daarmee verbonden VIP-hospitality van dit ‘global event’ zijn voor de derde maal toegewezen aan Panama Events, dat als partner van Flanders Classics onder meer ook verantwoordelijk is voor de opbouw en hospitality van de VIP-paviljoenen tijdens de Ronde Van Vlaanderen.
Een team van 450 medewerkers zal instaan voor het uitdenken, inplannen, opbouwen en inrichten van de VIP-dorpen langs het parcours, waar ze verdeeld over twee dagen meer dan 8.000 vips, gasten en genodigden zullen ontvangen. Het team is verder ook verantwoordelijk voor de mobiliteit, signalisatie en aanrijroutes op en naast het parcours en voor het verzorgen van de animatie, muzikale omkadering, catering en veiligheid van de gasten in de VIP-paviljoenen.
Een dergelijk event zet niet alleen Brussel in de kijker, maar is voor alle Belgische bedrijven en ondernemers trouwens ook een uitgelezen kans om klanten, collega’s en relaties uit te nodigen (zie www.vipgranddepart.be).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]