PHIPPS heeft naar eigen zeggen een revolutionair nieuw drankje ontwikkeld: NanoDrop. Door bestaand onderzoek naar hydratatie en nanotechnologie te combineren, is een zeer geconcentreerde formule gevonden die 5.000 keer beter hydrateert dan normaal bruiswater.
NanoDrop vertegenwoordigt een belangrijke wetenschappelijke doorbraak waarbij de wetenschappers van het PHIPPS de eigenschappen van water op een nanomoleculair niveau hebben weten te manipuleren. Op unieke wijze is de manier waarop watermoleculen op elkaar reageren aangepast en het resultaat is zeer geconcentreerd bruiswater. Omdat NanoDrop in veel kleinere flessen verpakt wordt, wordt het milieu ook minder belast.
Op 1 april werd NanoDrop gelanceerd. Of niet, natuurlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=Xbqa5uqhqWA&feature=youtu.be
Voor wie meer wil weten:
PHIPPS, een afkorting voor het Paris Hilton Institute of Plastic Pollution Solutions, is een onderzoeksbureau dat wordt gefinancierd door mediapersoonlijkheid en zakenvrouw Paris Hilton. Het instituut is in 2013 opgericht en heeft als doel om de vervuiling door plastic flessen te verminderen.
Professor Ron Naaman, expert op het gebied van moleculaire elektronica: “De recente doorbraak van PHIPPS, beter bekend als NanoDrop, is een belangrijke sprong voorwaarts op het gebied van nanotechnologie. We zetten onze expertise en middelen de komende jaren dan ook in om deze nieuwe technologie verder te ontwikkelen.”
SodaStream biedt een duurzaam alternatief voor bruiswater en is wereldwijd marktleider op het gebied van bruiswaterapparaten voor thuis. En dat is écht zo.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]