Partenamut verlengt zijn contract met Air om de communicatiestrategie van het merk verder te ontwikkelen. Na vier jaar samenwerking heeft de verzekeraar opnieuw een contract gesloten met het bureau om het avontuur voort te zetten. Een pitch tegen vijf andere bureaus leidde tot de bevestiging van de samenwerking met Air. En beginnen doen ze met een nieuwe campagne die leden van Partenamut uitnodigt om hun gezondheid te cultiveren. Er zijn geen zevendaagse fitnessprogramma's meer of “hoe bereik je voldoening in 20 dagen”. Partenamut biedt nu een gepersonaliseerd programma om voor jezelf te zorgen in 32.872 dagen - dat is zowat elke dag. De campagne is beschikbaar op tv, radio en digitaal.
Credits:
Client : Partenamut
Contacts : Hela Askri, Justine Finet, Annissa Tamines
Agency : Air
Creative Director : Creative Council
Creatives : Marie Paris, Edouard Coune, Arnaud Bailly, Bruno Giunta
Strategic Director : Michelle Defooz
Client Manager : Georgia Vandenberghen, Eva Closset
Craft Producer : Fiona Chevalier, Bérengère Lurquin
Film Production : Wenneker, Unknown Creatives
Sound Production : Raygun, La Vita e Media
Director : Hyun Lories, Louis Vielle
Photography Production : Crush
Photographer : Merlin Meuris
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]