Pascal Fontaine startte deze maand bij JCDecaux Belgium als business partner en rapporteert daarbij aan Sophie Margetis, business unit director.
Fontaine is geen onbekende in de communicatiewereld. Hij brengt 20 jaar ervaring meer die hij opdeed zowel langs de kant van de agencies als langs de kant van sales houses. Voordien werkte hij bij RMB. Hij zal al zijn ervaring direct kunnen toepassen in zijn nieuwe functie waarin hij sterke relaties met de klanten van JCDecaux zal bouwen, door hen continu op de hoogte te houden van de diverse OOH-mogelijkheden die JCDecaux biedt, de data-services en de digitale innovaties.
“Het een genoegen om deel uit te maken van de JCDecaux-familie, uitvinder en onbetwiste leider in OOH. Mijn commerciële, creatieve, strategische en digitale achtergrond ga ik ten volle inbrengen om duurzame en groeiende relaties op te bouwen met onze huidige en toekomstige klanten en zo deel te nemen aan de ontwikkeling in de transformatie van dit boeiende medium,” aldus Pascal Fontaine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]