Paul Polman krijgt erkenning tijdens Cannes Lions

Paul Polman, ceo van Unilever, zal tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity worden geëerd met de Cannes LionHeart Award als erkenning voor zijn engagement om duurzaamheid tot de kern van Unilevers activiteiten te maken. Polman nam het over als ceo van Unilever in 2009 en leidde sindsdien een ambitieus plan om de groei van het FMCG-bedrijf te ontkoppelen van de totale ecologische voetafdruk en de positieve sociale impact te vergroten via het Unilever Sustainable Living Plan.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


