Pavlov verwelkomt twee nieuwe experts

News

pavlovMerkadviesbureau Pavlov is het voorbije jaar flink gegroeid en breidt bijgevolg uit. Het Antwerpse bureau wierf onlangs twee kersverse teamleden aan: Mattias Lesire en Sophie Fouache. Zij werken sinds mei 2017 samen met oprichters Stef Verbeeck en Michaël Verbeeck aan de verdere ontwikkeling van Pavlov.

Mattias Lesire is sinds kort actief als brand experience specialist. Hij helpt bedrijven de beleving van hun merk te optimaliseren en garandeert op die manier een grotere impact bij de beoogde klant. Ervaring deed hij op bij Nespresso, waar hij gedurende 6 jaar als sales & customer journey / visual merchandising analyst mee verantwoordelijk was voor de winkelbeleving. Matthias studeerde PR, Advertising, Applied Communication en Marketing en brengt nu een pak kennis mee naar Pavlov.

Sophie Fouache is de nieuwe junior brand strategist en staat onder andere in voor de (re)branding van merken en de ontwikkeling van merkidentiteiten en -strategieën. Gezien haar studies Communicatie- en Marketingmanagement, verwierf ze een sterke basis strategische inzichten en nu doet ze haar eerste ervaring op in het bedrijfsleven.

Pavlov is een bureau gespecialiseerd in merkstrategie, merkbeleving en merkontwikkeling. Vanuit deze specialisatie helpt het merken onder andere een evenwicht te zoeken tussen ratio en emotie en het bouwen van bruggen tussen beoogde merkpercepties en de leefwereld van de doelgroep(en). Het voorbije anderhalf jaar werkte Pavlov onder meer aan de rebranding van Lineas (B-Logistics) en gaf het merkadvies aan klanten zoals Toychamp, Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen, H.-Hartziekenhuis Lier, Catena Company, Sofico en 11.11.11.