Een mooie vangst voor de Belgen op de Londense D&AD Awards. Hieronder de winnaars:
- Mutant voor Film Fest Gent: Graphite Pencil (Branding - New Branding Schemes)
- Accenture Song BeLux en Droga5 New York voor General Entertainment Authority Saudi Media Company: Graphite Pencil (Editing - Short Form) & Wood Pencil (Editing - Visual Effects)
- VML voor Child Focus: Wood Pencil (PR - Public Affairs)
- Hamlet Brussels en Ogilvy Singapore voor The Coca-Cola Company: Wood Pencil (Sound Design & Use of Music - Artist & Brand Collaboration)
Elk jaar bepalen de D&AD Awards de maatstaf voor creatieve uitmuntendheid, waarbij de D&AD Pencil wereldwijd wordt erkend als de ultieme creatieve onderscheiding, die wordt ingezonden en beoordeeld door de besten uit de hele wereld. De D&AD Awards, die nu voor het 62e achtereenvolgende jaar werden uitgereikt, konden dit jaar rekenen op een recordaantal inzendingen (12.387), goed voor meer dan 30.000 ingezonden cases.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]