Pencils voor Mutant, Accenture Song BeLux, VML en Hamlet Brussels

Een mooie vangst voor de Belgen op de Londense D&AD Awards. Hieronder de winnaars:
- Mutant voor Film Fest Gent: Graphite Pencil (Branding - New Branding Schemes)
- Accenture Song BeLux en Droga5 New York voor General Entertainment Authority Saudi Media Company: Graphite Pencil (Editing - Short Form) & Wood Pencil (Editing - Visual Effects)
- VML voor Child Focus: Wood Pencil (PR - Public Affairs)
- Hamlet Brussels en Ogilvy Singapore voor The Coca-Cola Company: Wood Pencil (Sound Design & Use of Music - Artist & Brand Collaboration)
Elk jaar bepalen de D&AD Awards de maatstaf voor creatieve uitmuntendheid, waarbij de D&AD Pencil wereldwijd wordt erkend als de ultieme creatieve onderscheiding, die wordt ingezonden en beoordeeld door de besten uit de hele wereld. De D&AD Awards, die nu voor het 62e achtereenvolgende jaar werden uitgereikt, konden dit jaar rekenen op een recordaantal inzendingen (12.387), goed voor meer dan 30.000 ingezonden cases.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]