Een mooie vangst voor de Belgen op de Londense D&AD Awards. Hieronder de winnaars:
- Mutant voor Film Fest Gent: Graphite Pencil (Branding - New Branding Schemes)
- Accenture Song BeLux en Droga5 New York voor General Entertainment Authority Saudi Media Company: Graphite Pencil (Editing - Short Form) & Wood Pencil (Editing - Visual Effects)
- VML voor Child Focus: Wood Pencil (PR - Public Affairs)
- Hamlet Brussels en Ogilvy Singapore voor The Coca-Cola Company: Wood Pencil (Sound Design & Use of Music - Artist & Brand Collaboration)
Elk jaar bepalen de D&AD Awards de maatstaf voor creatieve uitmuntendheid, waarbij de D&AD Pencil wereldwijd wordt erkend als de ultieme creatieve onderscheiding, die wordt ingezonden en beoordeeld door de besten uit de hele wereld. De D&AD Awards, die nu voor het 62e achtereenvolgende jaar werden uitgereikt, konden dit jaar rekenen op een recordaantal inzendingen (12.387), goed voor meer dan 30.000 ingezonden cases.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]