Pencils voor Mutant, Accenture Song BeLux, VML en Hamlet Brussels

Awards / News

Een mooie vangst voor de Belgen op de Londense D&AD Awards. Hieronder de winnaars:

  • Mutant voor Film Fest Gent: Graphite Pencil (Branding - New Branding Schemes)
  • Accenture Song BeLux en Droga5 New York voor General Entertainment Authority Saudi Media Company: Graphite Pencil (Editing - Short Form) & Wood Pencil (Editing - Visual Effects)
  • VML voor Child Focus: Wood Pencil (PR - Public Affairs)
  • Hamlet Brussels en Ogilvy Singapore voor The Coca-Cola Company: Wood Pencil (Sound Design & Use of Music - Artist & Brand Collaboration)

Elk jaar bepalen de D&AD Awards de maatstaf voor creatieve uitmuntendheid, waarbij de D&AD Pencil wereldwijd wordt erkend als de ultieme creatieve onderscheiding, die wordt ingezonden en beoordeeld door de besten uit de hele wereld. De D&AD Awards, die nu voor het 62e achtereenvolgende jaar werden uitgereikt, konden dit jaar rekenen op een recordaantal inzendingen (12.387), goed voor meer dan 30.000 ingezonden cases.

Ontdek al het Pencil-winnende werk en de shortlists op de D&AD-website