Pepsi MAX zorgde deze zomer voor onverwachte hoogtepunten op de Europese en Belgische muziekfestivals door technologie en internet op een 'fun'-manier in de festivalbeleving te integreren. Met ‘Dance Meter’ ontplofte de set van het jonge DJ-duo Alvar & Millas tijdens het Summer Festival. Sensoren vingen de energie en moves van bezoekers op en zetten deze om in speciale effecten rond het podium.
https://www.youtube.com/watch?v=4g6EkUvq8M0
Ook ondervroeg het populaire colamerk festivalgangers waaruit bleek dat 1 op 3 festivalgangers elkaar uit het oog verliest en men gemiddeld 6,5 miljoen uur/jaar verliest door het zoeken naar vrienden op festivals. De ‘Friend Finder’ (een op GPRS gebaseerde tool) van Pepsi MAX loste dit op en toont op een grappige manier hoe Europese festivalgangers hun vrienden direct konden spotten op het festivalterrein van Londen’s New Look Wireless Festival. Beelden van de Pepsi MAX-zomerstunts zijn te zien via https://www.youtube.com/user/pepsimax.
https://www.youtube.com/watch?v=0bZ84OLzLmQ
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]