Pepsi MAX zorgde deze zomer voor onverwachte hoogtepunten op de Europese en Belgische muziekfestivals door technologie en internet op een 'fun'-manier in de festivalbeleving te integreren. Met ‘Dance Meter’ ontplofte de set van het jonge DJ-duo Alvar & Millas tijdens het Summer Festival. Sensoren vingen de energie en moves van bezoekers op en zetten deze om in speciale effecten rond het podium.
https://www.youtube.com/watch?v=4g6EkUvq8M0
Ook ondervroeg het populaire colamerk festivalgangers waaruit bleek dat 1 op 3 festivalgangers elkaar uit het oog verliest en men gemiddeld 6,5 miljoen uur/jaar verliest door het zoeken naar vrienden op festivals. De ‘Friend Finder’ (een op GPRS gebaseerde tool) van Pepsi MAX loste dit op en toont op een grappige manier hoe Europese festivalgangers hun vrienden direct konden spotten op het festivalterrein van Londen’s New Look Wireless Festival. Beelden van de Pepsi MAX-zomerstunts zijn te zien via https://www.youtube.com/user/pepsimax.
https://www.youtube.com/watch?v=0bZ84OLzLmQ
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]