Een paar van onze Belgen mochten dit jaar nauwlettend het ingezonden werk voor Cannes Lions 2023 bestuderen. Wat viel hen dit jaar op binnen hun categorie? Welke insights nemen ze mee naar huis? Of welk Belgisch werk hadden ze graag zien winnen?
Peter Ampe, chief creative officer bij FamousGrey, was dit jaar de enige Belg in de awarding jury, en dat voor de categorie Brand Experience & Activation op Cannes Lions. Ontdek hieronder wat hij daarover te vertellen heeft.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]