Een paar van onze Belgen mochten dit jaar nauwlettend het ingezonden werk voor Cannes Lions 2023 bestuderen. Wat viel hen dit jaar op binnen hun categorie? Welke insights nemen ze mee naar huis? Of welk Belgisch werk hadden ze graag zien winnen?
Peter Ampe, chief creative officer bij FamousGrey, was dit jaar de enige Belg in de awarding jury, en dat voor de categorie Brand Experience & Activation op Cannes Lions. Ontdek hieronder wat hij daarover te vertellen heeft.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




