PETER VERTONGEN VERSTERKT MULTIMINDS

News / People

Peter VertongenSinds oktober is Peter Vertongen bij MultiMinds aan de slag als digital transformation & data consultant om er de omnichannel analytics en data management platform-activiteiten te ondersteunen.

MultiMinds is gespecialiseerd in analytics en ondersteunt klanten in het ontdekken, bepalen en inzetten van klanten- en marktinzichten, op basis van marketing- en andere bedrijfsdata. Daarnaast begeleidt het klanten bij de implementatie van nieuwe technologie op het vlak van data en analytics. Hiervoor werkt MultiMinds intens samen met o.a. Adobe en Google. MultiMinds is ook gecertificeerd Google- en Adobe-partner. Peter Vertongen: “Ik ken MultiMinds reeds van bij de start en heb steeds veel bewondering gehad voor de visie van Siegert Dierickx en Philippe Vlaemminck. De laatste jaren merkten we een gemeenschappelijke ambitie op, namelijk om een onafhankelijke Belgische onderneming uit te bouwen met als doel data te vertalen in een concurrentieel voordeel. De visie op Omnichannel Analytics en de plannen rond onder andere Data Management Platformen zitten echt heel goed in elkaar, en wat mij betreft staan we op dat vlak aan de top in de Benelux. Ook de no-nonsense bedrijfscultuur en ondernemingszin van het MultiMinds-team spreken me erg aan.”

Siegert Dierickx en Philippe Vlaemminck, managing partners van MultiMinds: “Peter brengt een hoop strategisch denkvermogen en vijftien jaar ervaring in digitale marketing met zich mee. Hij was onder meer bij Colruyt Group en CGI verantwoordelijk voor de uitbouw van digitale activiteiten met een stevige link naar analytics. Na het uitbouwen van onze technische expertise gaan we met Peter het aanbod aan strategische begeleiding van klanten versterken. Zo kunnen we onze klanten nog beter begeleiden in hun omnichannel analytics-activiteiten."