Tom Van Doorslaer is gestart bij PHD Media. Hij versterkt er het team van Jo Ringoet als Business Leader. Tom Van Doorslaer heeft meer dan 15 jaar media en advertising ervaring opgedaan, vooral langs regiekant. Vorig jaar is hij als consultant van start te gaan om zich zo op de meest interessante projecten te kunnen werpen in de sector. Zijn focus zal liggen om binnen het BENELUX Beauty co-lab-verhaal de Belgische acceleratie te garanderen voor L’Oreal op het vlak van commerce, data en innovatie.
Zijn parcours liep via DPG Media en de Persgroep, waarvoor hij bijna 13 jaar gewerkt heeft, en ook Clear Channel en Proximus. Van Doorslaer heeft een master Handelswetenschappen en een executive Master in Marketing & Advertising van de Solvay Business School op zak.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]