Kynetec b2, een internationaal full-service marktonderzoeksbureau voor klanten met activiteiten in b2b en/of b2c in diverse industrieën en sectoren, heeft Pieter Goossens aangesteld als senior research director. Goossens heeft meer dan 15 jaar ervaring in verschillende marktonderzoeksbureaus, waaronder Nielsen, GfK en, recentelijk, Kantar en deed ook ervaring op in de industrie zelf bij Alken-Maes (Heineken). Hij beschikt over expertise in zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek in b2b/c-markten, lokaal en internationaal. Dat stelt hem in staat om de verdere groei van Kynetec b2 in België en wereldwijd, met focus op Europa, mee te ondersteunen. Hij zal zich toeleggen op bedrijfsontwikkeling, teammanagement, de dienstverlening aan klanten en de uitbouw van een groeistrategie. “Meedenken met klanten, hen begrijpen en helpen om antwoorden te vinden voor hun reële uitdagingen: daaruit haal ik mijn motivatie,” zegt hij.Dominique Vanmarsenille, executive director van Kynetec b2, voegt hieraan toe: "Onze plannen om onze dienstverlening uit te breiden zijn zeer ambitieus, en de uitgebreide ervaring van Pieter zal ons helpen om ze te realiseren. Hij schenkt niet alleen veel aandacht aan zijn klanten, maar ook aan hun projecten en aan zijn collega’s.”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





