Pivott gelooft in girlpower

Het digitale communicatiebureau Pivott blijft groeien. Naast nieuwe klanten zoals Di, Pizzahut en Heytens en de recente winst van een nieuwe Mixx Award voor JBC, kondigt Pivott de komst van drie nieuwe medewerkers aan.
Laurane De Bevere start als jr. social media manager. Ze was hiervoor actief als traffic coördinator bij Distriplus. Valerie Vermeire, pas gegradueerd als Master in Social CommunicatieWetenschappen aan IHECS, start als account executive. En Cristina Kalyvas start, na een geslaagd intern project bij Emakina en Technofutur, als SEA/SEO executive.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]