Ter gelegenheid van het EK voetbal lanceert Pizza Hut zijn wedstrijd Foodt Party, waarbij je een exclusieve avond kunt winnen om met 23 vrienden naar de finale van het EK te kijken. Het doel van de campagne is om de online verkoop van het merk te stimuleren en sportliefhebbers te verwennen.
MKKM, het bureau gespecialiseerd in sociale netwerken, heeft samengewerkt met Pizza Hut aan deze campagne om video's te maken die de doelgroep aanspreekt: sportliefhebbers en pizza fans. MKKM heeft Pizza Hut ondersteund bij de strategie, het creëren van het concept en de shooting. Het bureau heeft de video in verschillende formaten en versies gemaakt zodat ze geschikt zijn voor zowel websites als sociale media. De campagne wordt gelanceerd vanaf 14 mei, voor een duur van 7 weken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]