Play Sports en TBWA gieten iconische voetbalmomenten in radiosaga’s

Play Sports maakt zich op voor de tweede seizoenshelft in het voetbal. Om de fans op te warmen voor de genialiteit op de voetbalvelden bedacht TBWA een radio-campagne met daarin de meest iconische momenten van het voorbije voetbaljaar. Het overgewicht van Hazard, de fratsen van Lamkel Ze of het process van Kompany: ze werden allemaal vereeuwigd op antenne.
2019 gaat allicht de geschiedenisboeken in als het jaar waarin: Kompany z’n truitje nat maakte, Didier Lamkel z’n truitje uittrok en Hazard z’n truitje iets minder strak zat. Om de tweede seizoenshelft in te luiden, vond Play Sport het tijd voor een mooi overzicht van de meest iconische voetbalmomenten. Met een voorliefde voor radio, creëerde TBWA een nieuwe campagne met daarin de (tragische) verhalen van de groten der voetbal.
De campagne wordt daarnaast de komende wekeen ondersteund met een groot digitaal luik met onder andere online video’s, social posts en een display campagne.
Credits
Client: Telenet Play Sports
Client contacts: Lieselotte Van Aperen
Agency: TBWA
Creative Director: Jeroen Bostoen
Art Director: Greg Van Buggenhout
Copywriter: Kenn Van Lijsebeth
Account Team: Jochen De Greef, Max Fauconnier, Hans Michiels
Production Company: TBWA MAKE
Producer: Katrien Van den Brande
Sound: Jan Pollet
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]