Op 11 september ging de nieuwe nationale campagne van Primagaz van start. Voor de mediaplanning en de uitvoering ervan kon Primagaz rekenen op een samenwerking tussen Mediaplus en trade desk en data science-specialist Mediascale. Er werd gekozen voor een crossmediale campagne met een optimale mix van online en offline kanalen. Het medianetwerk van Mobilad (truckvertising) werd in combinatie met radio ingezet om de doelgroep op het juiste moment te bereiken en een grotere impact te creëren. De online campagne is gebaseerd op een slim targeting en retargeting model dat door de online diensten van Mediaplus (direct deals en social media) en Mediascale (programmatic buying en data management) werd opgezet in samenspraak met de klant en het creatief bureau. De campagne is gericht naar gezinnen die niet aangesloten zijn op het gasnetwerk en moedigt het gebruik van propaangas aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]