Profile Tyrecenter koelt de banden

Gutzandglory creëerde voor Profile Tyrecenter een koepelconcept om de zomerpromoties in onder te brengen: de “Profile Summer Deals”. Samen met leveranciers Dunlop, Continental en Michelin werd een campagne opgezet die niet moet onderdoen voor die van een touroperator. De actie loopt via advertenties, instore en online bannering en is volgens de keten in de eerste twee maanden van de campagne alvast een succes.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]