Met "Programmatic as a Service" wordt het serviceaanbod van Programmads voor mediabureaus uitgebreid. Als gecertificeerd reseller van de programmatic marketing suite van Google (Google Marketing Platform) zorgt Programmads al voor een laagdrempelige toegang tot de DSP van Google (Display & Video 360). Klanten zijn via Programmads immers niet gebonden aan een minimuminvestering. Programmads merkt echter op dat de verdere ontwikkeling van programmatic-activiteiten bij mediabureaus dikwijls in de weg wordt gestaan door een gebrek aan vaardigheden. Om dit te helpen overbruggen, zorgt Programmads nu voor het turnkey-beheer van campagnes binnen de DV360-omgeving van haar klanten.
Haar GMP reseller status stelt Programmads in staat om programmatic activiteiten namens bureaus in white label te beheren en vervolgens - zodra deze klaar zijn om de controle over hun activiteiten over te nemen - de volledige campagne historiek, data en vooral ook de eigendom over de accounts aan hen over te dragen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]