Met "Programmatic as a Service" wordt het serviceaanbod van Programmads voor mediabureaus uitgebreid. Als gecertificeerd reseller van de programmatic marketing suite van Google (Google Marketing Platform) zorgt Programmads al voor een laagdrempelige toegang tot de DSP van Google (Display & Video 360). Klanten zijn via Programmads immers niet gebonden aan een minimuminvestering. Programmads merkt echter op dat de verdere ontwikkeling van programmatic-activiteiten bij mediabureaus dikwijls in de weg wordt gestaan door een gebrek aan vaardigheden. Om dit te helpen overbruggen, zorgt Programmads nu voor het turnkey-beheer van campagnes binnen de DV360-omgeving van haar klanten.
Haar GMP reseller status stelt Programmads in staat om programmatic activiteiten namens bureaus in white label te beheren en vervolgens - zodra deze klaar zijn om de controle over hun activiteiten over te nemen - de volledige campagne historiek, data en vooral ook de eigendom over de accounts aan hen over te dragen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]