Geen verrassing: de lucht is wereldwijd in grote steden vervuild. Voor een groot deel de oorzaak hiervan: het steeds drukker wordende verkeer. En dat geldt natuurlijk ook voor Brussel. Daarom wordt vanaf 1 januari 2018 het Brussels Gewest een LEZ (Low Emission Zone, Lage Emissie Zone in het Nederlands), die de toegang van de meest vervuilende voertuigen verbiedt. Deze nieuwe wetgeving zal het mogelijk maken voor de luchtkwaliteit om te verbeteren en dus voor de inwoners om beter te ademen.
Credits
Agency: TBWA Brussels
Client: Julie Hairson / Leefmilieu Brussel
Campaign Title: Low Emission Zone
Media: Radio / Youtube Preroll / Poster / Facebook
Creative Director: Marie-Laure Cliquennois
Copywriter FR: Vincent Nivarlet
Copywriter NL: Paul Van Oevelen
Art Director: Marie-Laure Cliquennois
Account team: Benoît Carlens/ Geert Potargent
PRODUCTION
RTV Producer: Mieke Vandewalle & Geneviève Paindaveine
Production Company: SAKE
Executive producer: Geneviève Paindaveine
Producer: Geneviève Paindaveine
Illustrator & Director: JeanJean Arnoux
Post-Production: SAKE
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]