Voor de klanten van Carrefour market wordt elke dag voortaan een goeie dag. Hoe dat komt? Vanaf deze week gaan ze de strijd aan met de dagelijkse routine. En dat doen ze met vijf verschillende Doorbreek-de-sleur-kalenders. Digitale agenda’s boordevol slimme, nuttige, inspirerende of lekkere tips voor elke dag. Prophets stond in voor het digitaal concept, design en development van de campagnesite. Om het even welke applicatie je gebruikt (iCall, Google Calendar, Outlook Calendar…).: alle tips, recepten en reminders worden automatisch weergegeven op smartphone of computer.
« De doelgroep die Carrefour market wil bereiken is altijd wel te vinden voor nieuwe ideetjes en toffe inspiratie, zolang het niet te veel tijd vraagt, » vertelt Amaury Thomas, account director bij Prophets. « Daarom kozen we niet voor een zoveelste app die je nog moet downloaden. We delen onze lifehacks over food, lifestyle, hobby’s en entertainment via een tool die onze klant al volop gebruikt: een online agenda. » Carrefour market broedt alvast op heel wat lifehacks voor een dagelijkse portie goed humeur. De sleur doorbreken kan op elkedageengoeiedag.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]