Niemand gaat graag naar de dokter of het ziekenhuis. En al helemaal niemand houdt van de papierwinkel die daarna ingevuld moet worden of van het wachten op een terugbetaling. Gelukkig maakt DKV je leven een pak eenvoudiger. Om dit voordeel extra in de kijker te zetten, lanceren DKV en Prophets het concept TWINS gericht op millennials.
In de video maken we kennis met Daan en Dieter, een tweeling. Hun levens zijn op alle vlakken hetzelfde, behalve wanneer het om hun hospitalisatieverzekering gaat. Daan is verzekerd bij DKV en Dieter niet. Aangezien ze regelmatig kleine ongelukjes hebben, heeft dit kleine verschil een grote impact op hun leven. Dankzij de digitale diensten van DKV regel je alles in een handomdraai. Na een bezoek aan een dokter of het ziekenhuis worden je terugbetalingen bovendien snel in orde gebracht. Daan kan hierdoor al gauw weer volop genieten van het leven, terwijl dit voor Dieter ietsje ingewikkelder ligt…
Credits
Client: DKV
Contacts: Sandrine Swolfs, Laetitia Toth
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creative: Wouter Huyghe
Strategy: Bram Cappaert
Account: Sarah Ladam
Copy : Thomas Vandenhouten & Chani Fajka
Design: Micha Symoens
Motion design : Dorien Bradt
Production company: Ristretto
Director: Kris Debusscher
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]