Prophets goed verzekerd met DKV

Niemand gaat graag naar de dokter of het ziekenhuis. En al helemaal niemand houdt van de papierwinkel die daarna ingevuld moet worden of van het wachten op een terugbetaling. Gelukkig maakt DKV je leven een pak eenvoudiger. Om dit voordeel extra in de kijker te zetten, lanceren DKV en Prophets het concept TWINS gericht op millennials.
In de video maken we kennis met Daan en Dieter, een tweeling. Hun levens zijn op alle vlakken hetzelfde, behalve wanneer het om hun hospitalisatieverzekering gaat. Daan is verzekerd bij DKV en Dieter niet. Aangezien ze regelmatig kleine ongelukjes hebben, heeft dit kleine verschil een grote impact op hun leven. Dankzij de digitale diensten van DKV regel je alles in een handomdraai. Na een bezoek aan een dokter of het ziekenhuis worden je terugbetalingen bovendien snel in orde gebracht. Daan kan hierdoor al gauw weer volop genieten van het leven, terwijl dit voor Dieter ietsje ingewikkelder ligt…
Credits
Client: DKV
Contacts: Sandrine Swolfs, Laetitia Toth
Agency: Prophets
Creative Director: Sam De Win
Creative: Wouter Huyghe
Strategy: Bram Cappaert
Account: Sarah Ladam
Copy : Thomas Vandenhouten & Chani Fajka
Design: Micha Symoens
Motion design : Dorien Bradt
Production company: Ristretto
Director: Kris Debusscher
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]