Prophets hertekent Sodexo

Voor Sodexo Benefits & Rewards Services werkte Prophets een nieuw digitaal platform uit, dat past binnen een breder verhaal. Het platform richt zich tot beslissingsnemers binnen bedrijven en kmo’s, maar ook tot zelfstandigen en corporaties. Het doel? Hen een overzicht geven van de extralegale voordelen die ze aanbieden en hen begeleiden in hun keuze. Prophets nam niet alleen de strategie voor zijn rekening, maar samen met Sodexo ook het UX en design, development en de contentstrategie.
Op het nieuwe platform krijg je een overzicht van alle gekende en minder gekende producten, van maaltijdcheques tot opleidingscheques. Naast het bouwen van het platform zette Prophets met resultaat ook een eerste reeks acquisitie- en performance campagnes op via Google adwords, social en native media. Met de lancering van de nieuwe website zijn pre- en post-click data voortaan optimaal op elkaar afgestemd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]