{Provided by MediaSpecs} La Presse au Futur keert terug in hybride versie

La Presse au Futur, opgericht in 2005, is een jaarlijkse vakbeurs gewijd aan de pers in Frankrijk en wordt georganiseerd door DotEvents. Dit evenement brengt de belangrijkste spelers in de pers samen rond gemeenschappelijke kwesties over de toekomst van de sector.
La Presse au Futur zit vol nieuwe producten voor zijn 15e editie door een hybride versie aan te bieden (een fysiek event en een digitale versie die alles in herhaling zal uitzenden) met een regiekamer, gewijd aan reclametechnologieën, nieuwe inzichten, een start-up village en een trofee-uitreiking (Les Trophées 2021 de l’Innovation Presse à l’UNESCO).
Het evenement vindt plaats op 8 en 9 december in Parijs. De inschrijvingen gingen begin september open.
Meer informatie in de MediaSpecs agenda en in het Franstalig artikel op MediaSpecs.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]