Dankzij precieze en gestructureerde informatie wil MediaSpecs helpen bij het opstellen van een mediaplan of perslijst. Het is een bron van informatie en inspiratie voor onder andere Account Managers, Media Planners, Media Buyers en PR Managers. Alle tariefwijzigingen worden precies weergegeven. Overzichtelijk en up-to-date.
{Provided by MediaSpecs} Lauren Vansweevelt (Publicis Groupe): “MediaSpecs is een onmisbare tool geworden"

Lauren Vansweevelt is geen onbekende bij mediaplanners en bureaus. Na haar start bij OMD groeide ze door bij Zenith (het huidige Publicis Groupe) en vervolgens bij GroupM (L’Oréal). Vandaag werkt ze bij Publicis Groupe als Client & Transition Lead Belux. Onder meer voor haar voornaamste klanten Peugeot en Pearle beheert ze alle campagnes van a tot z en maakt daarvoor regelmatig gebruik van MediaSpecs. “MediaSpecs biedt o.a. hulp bij het maken van een eerste ontwerp van een mediaplan, maar ook bij een aanbeveling voor een jaarstrategie. Bovendien houdt het ons elke dag op de hoogte van de laatste veranderingen binnen het medialandschap. De gebruiksvriendelijke opbouw van de database wijst zowel juniors als meer ervaren mensen de weg binnen het grote media-aanbod. MediaSpecs is een onmisbare tool geworden voor media-agentschappen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]