Proximus en FamousGrey gebruiken Think Possible-gedachte in steun voor Rode Duivels

Als trotse sponsor van de Rode Duivels ruilde Proximus in heel België hun commerciële boodschap voor een oproep om als één man achter onze nationale ploeg te staan. Dat deed Proximus in samenwerking met FamousGrey. In aanloop naar de match tegen Frankrijk verschenen over het hele land billboards waarin supporters vol spanning de wedstrijd volgen, afgetekend met 'Think possible'.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]