Proximus en SILK geven KMO’s een nog betere eerste indruk

Proximus helpt ondernemers al om bovenaan de online zoekresultaten te komen, alleen kunnen kleine ondernemers vaak niet opboksen tegen de professionele uitstraling van de grote ondernemingen waardoor de klant toch voor de multinational kiest. Op ‘De Dag van de Ondernemer’ helpt Proximus ondernemers met het re-designen van hun logo’s waardoor ze nog beter voor de dag komen. Een ambitieus project waarbij maar liefst 33 designers, onder leiding van senior graphic designer Ingrid Arquin een hele dag werkten.

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk hieronder de aftermovie die SILK ontwikkelde om het hele proces vast te leggen.
Credits
Client: Proximus Business
Client contacts: Caroline Boutelier, Kelly De Groote
Agency: SILK
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Matthias Wentink & Jochem Schip
Lead designer : Ingrid Arquin
Account Director: Audrey Semal
Project manager: Cato Samyn
Digital Project manager : Charlotte Van Der Perre
Production: Proximus Media House

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





