Proximus en SILK lanceren warme eindejaarscampagne: feestlichtjes aan, schermen uit

4schools / Crea / News

Tijdens de feestdagen draait alles om samenzijn. Écht samenzijn. Daarom lanceren Proximus en SILK een nieuwe eindejaarscampagne die families oproept om hun schermen even aan de kant te leggen en zich volledig te richten op elkaar: “Feestlichtjes aan, schermen uit.”

In een wereld vol meldingen, afleidingen en constante connectiviteit, nodigt Proximus iedereen uit om de pauzeknop in te drukken. Want de mooiste momenten ontstaan wanneer we luisteren, genieten en écht aandacht hebben voor de mensen rondom ons. Zeker tijdens de eindejaarsperiode, wanneer warmte centraal staat.

De campagne wordt ondersteund door een film geregisseerd door Brice VDH en geproduceerd door Disturb.

“Deze warme eindejaarscampagne, die oproept tot offline verbinding, is geen eenmalige actie. Ze is een integraal onderdeel van Proximus's diepere visie om mensen te gidsen naar een 'slimmer online' leven, door praktische adviezen te bieden voor een gezond digitaal evenwicht. We blijven uiteraard geloven in technologie en connectiviteit, maar soms is disconnecteren net zo belangrijk. Het mooiste geschenk blijft nog altijd: mekaar," aldus Aurélie Denayer, Branding, Communication and Media Lead bij Proximus.

De nationale eindejaarscampagne wordt breed uitgerold via televisie, online en social media. De kernboodschap met de slogan "Feestlichtjes aan, schermen uit" zal overal in België zichtbaar zijn. Deze verschijnt op trams, in cinema's en door een uitgebreide inzet DOOH. Daarnaast siert de boodschap de Grote Markt in Brussel en het 3D-scherm van de Brusselse kerstmarkt. De DOOH wordt ook aangepast voor een digitale banner op De Meir in Antwerpen en op de kerstmarkten van Oostende en Gent. Zelfs de achterzijde van de UBA kerstlunch draagt deze warme boodschap uit. Het doel is mensen te inspireren de feestdagen bewuster, intenser en dichter bij elkaar door te brengen.

CREDITS

 

Client: Proximus ​ ​
​Contacts: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Manoëlle Ballaux, Emmanuelle Puttemans, Perrine De Keyzer, Anais Fauchez Viegas
​Lead Agency: AKQA Brussels
​Chief Creative Officer: Peter Ampe ​ ​
​Creation: Kenn Van Lijsebeth & John Benois ​
​Copy FR: Antoine Wellens
​Chief Commercial Officer: Catherine De Block
​Account Director: Audrey Semal
​Account Manager: Eléonore Calicis
​Account Executive: Naomi Reynaerts
​Design Lead: Jan Sidgwick
​Designer: Simone Curzi, Franco Scaramuzza
​Technical Producer: Greg Pin
​Head of Production: Olivia Naudts
​Producer: Marie Libouton
​Sound production: AKQA Productions
​Sound Engineer: Mathieu Savenay
​Production: Disturb
​Director: Brice VDH
​DOP: David Doom
​Executive Producer: Emeline Fouya
​Producer: Emeline Fouya
​Gaffer: Theo Fernandez
​Grip: Lester Otten
​1st AD: Martin Gillis
​1st AC: Joris Rymen
​Art Department: Floriane De Muyter
​VFX: David Nataf
​Hair & Make-up Elves: Nora VanLaer
​Hair & Make-up: Stéphanie Deven
​Styling: Julie Lebrun
​Animal Handler: Animal Star Company
​Post-production company: Disturb
​Editor: Brice VDH
​Color grader: Keepgrading