Proximus en SILK lanceren zomercampagne: talent ❤️ netwerk

Crea / News

Daar is de zomer, daar zijn de zomercampagnes! Onder de slogan "Sofa Training" heeft een campagne van Proximus en SILK als doel om Belgische talenten in de schijnwerpers te zetten en het belang van het Proximus-netwerk in hun ontwikkeling te benadrukken.

"Ontwikkel je talent... vanuit je zetel" is het motto van deze campagne, die gebaseerd is op de observatie dat we na een lange dag allemaal in onze zetel terechtkomen en op onze telefoons surfen. Dit is het ideale moment om ons lichaam te laten rusten en onze geest te voeden. Van EURO 24 tot het Pukkelpop festival, Proximus nodigt de grootste Belgische talenten uit om hun verhaal te delen en te onthullen hoe zij het Proximus-netwerk gebruiken om hun talent te ontwikkelen. De gasten van de "Sofa Training" campagne zullen bekende persoonlijkheden omvatten zoals Cynthia Bolingo en John Hemans, die zo een exclusief inzicht bieden in hun beginjaren en hoe ze blijven zoeken naar nieuwe manieren om hun talent te ontwikkelen.

De campagne omvat televisie- en digitale spots in het Frans en Nederlands, waarin dit nieuwe initiatief wordt gepromoot. In bekentenisvideo's bieden de exclusieve gasten ons een bevoorrechte kijk op hun gebruik van hun telefoon, tablet of laptop. 

​CREDITS

​Client : Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Manoëlle Ballaux, Manon Faingnaert, Julie Vanbelle

ECD: Peter Ampe ​
​Creatives: Florentien Duquet & Charline Laurent, Sarah Blaiser & Lore Heyvaert.
​Client Service Director: Catherine De Block
​Account Director: Audrey Semal
​Account Manager: Geoffrey Delhoux
​Account Executive: Naomi Reynaerts
​Strategy: Jonathan Detavernier, Wies Dickens & Emma Biver
​TV-Producer: Marie Libouton & Bram Busschots ​
​Director: Pierre Pironet ​
​Editor: Sven Vanhee & Gilles Desplanque

Media: EssenceMediacom (as part of SILK)
​Communication Planner: Thomas Jossa
​Client Lead: Melissa Vitabile
​Client Operations: Claudio Bongiovi
​Programmatic & Direct Buying Specialist: Zohair El Moughni
​Social Campaign Specialist: Dominika Smetek