Vandaag doen we bijna alles met onze smartphone: van bankieren tot onze boodschappen. Proximus omarmt de digitale revolutie en gaat daarom dit najaar haar app, MyProximus, geleidelijk aan uitbreiden met praktische nieuwe functies.
MyProximus wordt meer dan een overzicht van alle abonnementen. Het wordt een app die je elk moment kan gebruiken of raadplegen. Denk maar aan een parkeerticketje kopen, alle voordelen van Enjoy! altijd op zak hebben, een verhuis regelen en nog tal van zaken.
SILK heeft de zeven belangrijkste functies van de app in zeven spots gegoten. De filmpjes tonen op een ludieke manier wat je in een bepaalde situatie kunt doen met de gloednieuwe app van Proximus. De campagne is enkel te zien op sociale media. Daarom heeft SILK gekozen om alle spotjes verticaal te shooten. “We willen dat de Proximus-klanten de app downloaden en al swipend te weten komen wat de nieuwe functies zijn,” klinkt het bij SILK.
Credits
Contacts: Erik Cleiren, Martin Juvigné
Ecosystem: SILKAgency: PROPHETS
CD: Sam De Win
Creation: Ivan Moons, Nicolas Van Gucht
Digital Strategy: Tom Willemkens
Account manager: Carole Frederiq
Production: PMH
Director: Sébastien Corre

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








