Dankzij deze actie, die sinds 2010 twee keer per jaar wordt georganiseerd, werden al meer dan 93.000 leerlingen uit het vijfde en zesde leerjaar gesensibiliseerd. Na afloop van deze sessie zullen meer dan 100.000 kinderen de cursus hebben gevolgd. Het is uiteraard in de eerste plaats de bedoeling om de kinderen te sensibiliseren, maar ook de leerkrachten blijven niet in de kou staan: ze krijgen van de vrijwilligers materiaal dat hen kan helpen om aan internetopvoeding te doen. Aan de hand van de 'Catalogus van het preventiemateriaal van Child Focus rond jongeren en het internet' kunnen ze dieper ingaan op bepaalde aspecten van de problematiek.
Meer info op www.clicksafe.be, de preventieportaalsite van Child Focus voor veilig internet.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]