Proximus, ING en Xylos willen veiliger internet

Dankzij deze actie, die sinds 2010 twee keer per jaar wordt georganiseerd, werden al meer dan 93.000 leerlingen uit het vijfde en zesde leerjaar gesensibiliseerd. Na afloop van deze sessie zullen meer dan 100.000 kinderen de cursus hebben gevolgd. Het is uiteraard in de eerste plaats de bedoeling om de kinderen te sensibiliseren, maar ook de leerkrachten blijven niet in de kou staan: ze krijgen van de vrijwilligers materiaal dat hen kan helpen om aan internetopvoeding te doen. Aan de hand van de 'Catalogus van het preventiemateriaal van Child Focus rond jongeren en het internet' kunnen ze dieper ingaan op bepaalde aspecten van de problematiek.
Meer info op www.clicksafe.be, de preventieportaalsite van Child Focus voor veilig internet.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





