Proximus maakt van het KMSKA een perfecte plaats

Crea / News

Het Koninklijke Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen is de perfecte plaats om kunst te ontdekken. Proximus en SILK lanceerden nog maar een week geleden hun grote netwerkcampagne. Vandaag voegen ze al de daad bij het woord. Aan het KMSKA bieden ze voorbijgangers de mogelijkheid om het gesloten museum toch te bezoeken dankzij het netwerk. Dankzij QR-codes op de giant poster  die al een tijd voor het museum hangt, krijgen voorbijgangers digitaal toegang tot een mini-reeks over Ensor, het topstuk de Madonna van Fouquet, 25 museum highlights en een update over de verbouwingen van het museum zelf.Het is de eerste keer dat een adverteerder de giant poster  aan het museum gebruikt om de collectie van het museum in de kijker te zetten. Daarmee tonen SILK en Proximus dat het netwerk er écht is voor iedereen.  De QR-codes die toegang geven tot de digitale collecties van het museum blijven hangen tot 25 oktober.

Credits:

  • Client: Proximus
  • Client contacts: Aurélie Denayer, Sophie De Nys, Steven De Deyne
  • Ecosystem: SILK
  • Agency: FamousGrey
  • Excecutive CD: Peter Ampe
  • Creative Team: Antoine Wellens & Vanessa Hendrickx
  • Client Service Director: Catherine De Block
  • Account Director: Audrey Semal
  • Account Manager: Marie Van Den Einde
  • Head of Strategy: Jonathan Detavernier
  • Digital Strategy: Tom Willemkens
  • Head of DTP: Franco Scaramuzza
  • Media Agency: blowUP media
  • Operations Director: Sarah Theuwis
  • Account Manager: Kelly Van Herck