Proximus surft op hyperlokaliteit met proxistore

Proximus heeft deze zomer beslist om de toegang tot zijn netwerk en de kwaliteit ervan te versterken op spots die tijdens die periode druk bezocht worden: stations, concerten en shoppingcentra.
Om er zijn boodschap aan de man te brengen, heeft Proximus een beroep gedaan op Proxistore, leider op het gebied van lokale digitale reclame. De campagne van Proximus werd dus heel de zomer gebracht op de festivals Tomorrowland, Werchter, de Francofolies de Spa, het Brussels Summer Festival, maar ook in concertzalen zoals de Ancienne Belgique, in de shoppingcentra Westland, Médiacité, Wijnegem, en zelfs in de stations van Luik Guillemin, Antwerpen en Brussel Centraal. Een digitale campagne die dus focust op hyperlokaliteit, een essentieel criterium voor de communicatiestrategie van Proximus, gebaseerd op nabijheid.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


