Proximus heeft deze zomer beslist om de toegang tot zijn netwerk en de kwaliteit ervan te versterken op spots die tijdens die periode druk bezocht worden: stations, concerten en shoppingcentra.
Om er zijn boodschap aan de man te brengen, heeft Proximus een beroep gedaan op Proxistore, leider op het gebied van lokale digitale reclame. De campagne van Proximus werd dus heel de zomer gebracht op de festivals Tomorrowland, Werchter, de Francofolies de Spa, het Brussels Summer Festival, maar ook in concertzalen zoals de Ancienne Belgique, in de shoppingcentra Westland, Médiacité, Wijnegem, en zelfs in de stations van Luik Guillemin, Antwerpen en Brussel Centraal. Een digitale campagne die dus focust op hyperlokaliteit, een essentieel criterium voor de communicatiestrategie van Proximus, gebaseerd op nabijheid.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]