België wordt beschouwd als het land in de wereld met de meeste festivals per hoofd van de bevolking per vierkante meter en is een land dat telt. Festivals zijn geworteld in de cultuur van het land, dat is onmiskenbaar. Met referenties als Rock Werchter, Tomorrowland of Pukkelpop heeft België weinig om de rest van de wereld te benijden en blijft het een succesverhaal in de sector. Door het aantrekken van gerenommeerde artiesten trekken de Belgische festivals ook massa's bezoekers aan.... en dus ook sponsors!
In samenwerking met PUB publiceert Auxipress een widget met informatie over het thema festivals. In deze nieuwe editie van deze widget is een snel overzicht te ontdekken van de media-aandacht voor festivals, sectoren en aanverwante merken.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]