Auxipress en PUB leggen festivals onder de loep

België wordt beschouwd als het land in de wereld met de meeste festivals per hoofd van de bevolking per vierkante meter en is een land dat telt. Festivals zijn geworteld in de cultuur van het land, dat is onmiskenbaar. Met referenties als Rock Werchter, Tomorrowland of Pukkelpop heeft België weinig om de rest van de wereld te benijden en blijft het een succesverhaal in de sector. Door het aantrekken van gerenommeerde artiesten trekken de Belgische festivals ook massa's bezoekers aan.... en dus ook sponsors!
In samenwerking met PUB publiceert Auxipress een widget met informatie over het thema festivals. In deze nieuwe editie van deze widget is een snel overzicht te ontdekken van de media-aandacht voor festivals, sectoren en aanverwante merken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]