
België wordt beschouwd als het land in de wereld met de meeste festivals per hoofd van de bevolking per vierkante meter en is een land dat telt. Festivals zijn geworteld in de cultuur van het land, dat is onmiskenbaar. Met referenties als Rock Werchter, Tomorrowland of Pukkelpop heeft België weinig om de rest van de wereld te benijden en blijft het een succesverhaal in de sector. Door het aantrekken van gerenommeerde artiesten trekken de Belgische festivals ook massa's bezoekers aan.... en dus ook sponsors!
In samenwerking met PUB publiceert Auxipress een widget met informatie over het thema festivals. In deze nieuwe editie van deze widget is een snel overzicht te ontdekken van de media-aandacht voor festivals, sectoren en aanverwante merken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





